Brev:
Skemad, konsistens
26. august 2011
Alder:
6 mdr.
Skemad, konsistens
Kære Helen.
Så lige et sidste spørgsmål:
Min søn ligner en der er ved at blive kvalt når jeg giver ham mos der bare har en lille smule grov konsistens. Fx hvis det kun er blendet. Han vil helst have at det er most gennem en si. Han hoster og harker og jeg bliver faktisk ret bange og bekymret, når han gør det. Prøver at opmuntre ham og optræde roligt, men det gør nu ikke spisesituationen til en specielt rar oplevelse for nogen af os.
Skal det være sådan?
Obs: han begyndte m grød da han var 4 mdr.
Med venlig hilsen
hans mor